Sessió Informativa Intercamins

19 nov.

Sessió informativa Intercamins Santander 2019

Com cada any realitzarem una sessió informativa d’Intercamins just abans d’obrir les inscripcions. Es tractaran temes com les dates, el transport, l’allotjament, i els esports entre d’altres.

Aquest any qui vingui a la sessió tindrà prioritat durant els dos primers dies d’inscripcions. Volem avisar que encara no sabem el nombre de places que hi haurà aquest any, però Santander és una ciutat petita i es podrien veure reduides o mantenir el numero de l’any passat. Per tant, recomanem venir a la sessió informativa.

Si vols assistir envia un correu amb el teu nom i cognom a inscripcions@camins.cat

DIA:

Dilluns 19 de Novembre.

HORARI:

La sessió informativa començarà a les 17:00.

LLOC:

Al edifici del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya al carrer dels Vergós, 16, 08017 Barcelona.

2 thoughts on “Sessió Informativa Intercamins

1. Hola soy estudiante del master y me gustaria a ver si me podeis facilitar informacion del tema precios y alguna información que considereis relevante para el intercaminos, ya que no puede asistir a la reunión por que tenia esa semana cargada de exámenes.